میکروپیگمنتیشن خط چشم

میکروپیگمنتیشن یا تاتو خط چشم

میکروپیگمنتیشن خط چشم یا تاتو خط چشم چگونه باید باشد که منحصر بفرد و زیبا باشد. برای انجام خط چشم از میکروبلیدینگ یا فیبروز استفاده نمیشود. نکاتی مهم در مورد تاتو خط چشم را در زیر بخوانید.

خط چشم باریک بکشید.

۱. تا جایی که میتوانید مشتری را متقاعد کنید که خط چشم باریک بزند چون میکاپ دائم، هرچه قدر نامحسوس باشد بعد از مدت ها ملموس تر است و مشتری ازش خسته نمیشود.

میکروپیگمنتیشن خط چشم
میکروپیگمنتیشن خط چشم

تاتو خط چشم باید ظریف باشد.

۲. تاتو خط چشم را باید ظریف کار کنید، زیبایی خط چشم به تمیز بودن لاین دور و تیز بودن دنباله خط چشم است چیزی که تو اکثر کارها نیست.

میکروپیگمنتیشن خط چشم
میکروپیگمنتیشن خط چشم

عدم تمرکز زیاد بر قرینگی خط چشم

۳. قرینه بودن خط چشم زیاد وسواس نباشید چون خط چشم هیچوقت قرینه نمیشود ولی در مورد میکروپیگمنتیشن لب و ابرو باید قرینه کار شود. ( توجه کنید این مورد دلیل بر این نیست که خط چشم نباید قرینه باشد)

تاتو بن مژه ،تاتو خط چشم ، میکروپیگمنتیشن بن مژه، میکروپیگمنتیشنخط چشم

خوبی میکروپیگمنتیشن خط چشم این است که چشم به اندازه ابرو و لب به چشم نمیاد عدم قرینگی خط چشم زیاد به چشم نمیاد مگر اینکه مشتری هر روز جلوی آینه، رو چشم ها زوم کنه و این چشم  آن چشم کند . (چقدر “چشم” شد😂 )

حرفه ای باشید زودتر کار را تمام کنید

۴.  پیگمنتر باید دقت کند که زمان کار کردن، کوکی ها بین نیم الی یک میلیمتر بیشتر نشود اگر کوکی ها بلند بلند باشند  دیرتر رنگ میگیرند و باید تعداد دورهای بیشتری کار کنید و نکته ای که خییییلی مهم است  اینه که از یه تایمی به بعد وقتی کار طولانی میشود پوست بدن میره تو حالت دفاعی به خاطر جراحت و زخم ایجاد شده و رنگ پذیری پوست پایین میاد 🥰

میکروپیگمنتیشن بن مژه
میکروپیگمنتیشن بن مژه

منتشرشده توسط

مرکز میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو تهران

مرکز آموزش و خدمات میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو حمزه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *